Toteutimme keväällä laajan asiakaskyselyn taloyhtiöiden hallituksille. Saimme runsaasti palautetta, mistä suuret kiitokset kaikille vastaajille! Iloksemme voimme jälleen todeta, että asiakaspalautteen perusteella asiakkaat tuntuvat arvostavan työtämme korkealle!

Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimuksen toteuttaneen Good House Oy:n edustaja
Kimmo Karvinen kommentoi tuloksiamme seuraavasti:

”Isännöinti Kuvajan asiakaskokemus on erinomaisella tasolla. Asiakaskuuntelututkimuksen tulos on kokonaisuutena selvästi edellä sekä alueellista (n=2697) että valtakunnallista(n=13694) vertailuaineistoa.

Hienosta tuloksesta kertoo se, että lähes 90% kaikista vastanneista asiakkaista antaa Isännöinti Kuvajan palvelulle kiitettävän arvosanan. Kriittisiä asiakasarvioita ei ollut juuri lainkaan.”

Toki yli 200 asiakaspalautteen joukkoon mahtui myös kehitystoiveita palveluamme kohtaan. Luonnollisesti otamme kaiken saamamme palautteen huomioon toimintamme kehittämisessä.

Nöyrä kiitoksemme kaikille asiakkaillemme hyvästä yhteistyöstä ja aurinkoista kesää!

Seppo Kuvaja
facebook_page_plugin